Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lange RS - vad skiljer i konstruktion mellan olika flex?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="arraksboll" data-source="post: 1314133" data-attributes="member: 35546"><p>Det dröjde till efter trettonhelgen innan de fick hem pjäxorna, så jag har hittills bara testat dem vid två tillfällen men kan i alla fall konstatera att de känns väldigt lovande. Man genererar så mycket mer kraft än med mina Atomic Hawx Prime XTD 120 att det blir tydligt att man behöver matcha pjäxan med en skida som står pall. När jag körde Langen i uppkörd pist med mina Rustler 9 kändes skidorna alldeles för mjuka. Är underlaget slätt och man inte kör med 100% satsning i varje sväng funkar det bättre, då är istället känslan att rustlern får bättre kantgrepp. </p><p></p><p>Har införskaffat ett par nya pistskidor som de ska testas med i morgon.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="arraksboll, post: 1314133, member: 35546"] Det dröjde till efter trettonhelgen innan de fick hem pjäxorna, så jag har hittills bara testat dem vid två tillfällen men kan i alla fall konstatera att de känns väldigt lovande. Man genererar så mycket mer kraft än med mina Atomic Hawx Prime XTD 120 att det blir tydligt att man behöver matcha pjäxan med en skida som står pall. När jag körde Langen i uppkörd pist med mina Rustler 9 kändes skidorna alldeles för mjuka. Är underlaget slätt och man inte kör med 100% satsning i varje sväng funkar det bättre, då är istället känslan att rustlern får bättre kantgrepp. Har införskaffat ett par nya pistskidor som de ska testas med i morgon. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lange RS - vad skiljer i konstruktion mellan olika flex?
Tillbaka
Topp