Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Langefötter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gladpack" data-source="post: 90256" data-attributes="member: 43649"><p>Kan konstatera, lagom till säsongsstart att mina kära gamla X9Zero pjäxor har börjat falla i bitar.</p><p>För sisådär tre-fyra år sedan läste jag reklam från Lange sägandes att deras nya(?) pjäxor har bredare läst. </p><p>-Attans, tänkte jag då och tänker nu ännu mera eftersom jag står inför behovet att köpa nya. Mina fötter satt som gjutna i de smala pjäxorna. Undrar därför: </p><p></p><p>Vet någon om de fortfarande tillverkar smala pjuck eller om man kanske borde gå på något annat märke isf vilket??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gladpack, post: 90256, member: 43649"] Kan konstatera, lagom till säsongsstart att mina kära gamla X9Zero pjäxor har börjat falla i bitar. För sisådär tre-fyra år sedan läste jag reklam från Lange sägandes att deras nya(?) pjäxor har bredare läst. -Attans, tänkte jag då och tänker nu ännu mera eftersom jag står inför behovet att köpa nya. Mina fötter satt som gjutna i de smala pjäxorna. Undrar därför: Vet någon om de fortfarande tillverkar smala pjuck eller om man kanske borde gå på något annat märke isf vilket?? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Langefötter
Tillbaka
Topp