Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Langely - ski around the rockies
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Micke_Micke" data-source="post: 904230"><p>Låt langley guiden göra bokningen om möjligt. Ni har en van och 10 skidåkare vilket kan resultera i olika viljor och mycket svårt för guiden att känna att han MÅSTE köra dig till ett visst ställe en viss tid. Som sagt, maila langley och be dem boka. Guiden kommer troligvis vara på plats i Fernie i början av December. </p><p></p><p>Men till din fråga. Önskemål om vilka operations du vill att guiden skall boka kan man alltid ha! Jag vet inte om du läste de svaren jag skrev ovan ? Cat och heli skiing är inte ortsberoende vad gäller kvaliten egentligen. Det är vilket område dem har om man ser till rolig terräng (brant, pillows osv). Fernie wilderness (catski) är bra, k3 catski i Revelstoke är bra och även valhalla powdercats är bra. Om du ska åka heli så rekommenderar jag Great Canadian (deras lodge ligger mitt i rogers pass, mellan revelstoke och Golden). </p><p></p><p> /Micke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Micke_Micke, post: 904230"] Låt langley guiden göra bokningen om möjligt. Ni har en van och 10 skidåkare vilket kan resultera i olika viljor och mycket svårt för guiden att känna att han MÅSTE köra dig till ett visst ställe en viss tid. Som sagt, maila langley och be dem boka. Guiden kommer troligvis vara på plats i Fernie i början av December. Men till din fråga. Önskemål om vilka operations du vill att guiden skall boka kan man alltid ha! Jag vet inte om du läste de svaren jag skrev ovan ? Cat och heli skiing är inte ortsberoende vad gäller kvaliten egentligen. Det är vilket område dem har om man ser till rolig terräng (brant, pillows osv). Fernie wilderness (catski) är bra, k3 catski i Revelstoke är bra och även valhalla powdercats är bra. Om du ska åka heli så rekommenderar jag Great Canadian (deras lodge ligger mitt i rogers pass, mellan revelstoke och Golden). /Micke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Langely - ski around the rockies
Tillbaka
Topp