Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Langely - ski around the rockies
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Micke_Micke" data-source="post: 904250"><p>Berggrund har rätt! Jag är av samma åsikt att catskiingen är mer prisvärd! Sen vilken recension man ger de olika cat operations beror på vilka åk man fått åka/snötillgång och dylikt. Tex har väl Fernie Wilderness ett 30 tal olika åk!</p><p>Vissa sämre än andra och vice versa! </p><p></p><p>Oavsett snötillgång vill du inte åka flackt. Det rent ut sagt suger. En vecka åkte mina gäster med Purcell som sagt. Jag fick efteråt se hjälmkamera filmen. Det var pinsamt flackt och korta åk. Avstå!</p><p></p><p>Catskiing sker på väldig hög höjd och är därmed ganska snösäkert oavsett! Dom ser alltid till att du får åka ospårat. Men jag håller med Berggrund, åk med valhalla powdercats! .. alternativt K3 i Revelstoke som förstahandsval!</p><p></p><p>Guiden ni kommer ha är reseledare och inte bergsguide. Men om du åker 16e feb så kommer han ha hunnit åka lite i alla systemen och bör hitta någorlunda! Skriv till mej i vinter när ni närmar er så ska jag rita in lite bra linjer på pistkartorna och skicka till dej!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Micke_Micke, post: 904250"] Berggrund har rätt! Jag är av samma åsikt att catskiingen är mer prisvärd! Sen vilken recension man ger de olika cat operations beror på vilka åk man fått åka/snötillgång och dylikt. Tex har väl Fernie Wilderness ett 30 tal olika åk! Vissa sämre än andra och vice versa! Oavsett snötillgång vill du inte åka flackt. Det rent ut sagt suger. En vecka åkte mina gäster med Purcell som sagt. Jag fick efteråt se hjälmkamera filmen. Det var pinsamt flackt och korta åk. Avstå! Catskiing sker på väldig hög höjd och är därmed ganska snösäkert oavsett! Dom ser alltid till att du får åka ospårat. Men jag håller med Berggrund, åk med valhalla powdercats! .. alternativt K3 i Revelstoke som förstahandsval! Guiden ni kommer ha är reseledare och inte bergsguide. Men om du åker 16e feb så kommer han ha hunnit åka lite i alla systemen och bör hitta någorlunda! Skriv till mej i vinter när ni närmar er så ska jag rita in lite bra linjer på pistkartorna och skicka till dej! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Langely - ski around the rockies
Tillbaka
Topp