Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Langley eller Xtravel?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Berggrund" data-source="post: 894271" data-attributes="member: 31089"><p>Big red är bra men terrängen i Valhalla slår Big red cats vilken dag som helst. Jag har tre turer med big red och fyra med Valhalla. Valhalla får dessutom betydligt större mängder snö än Red mountain.</p><p></p><p> Nivån var varierade på mina grupper men en hyfsad hög nivå var genomgående. Tror säkert att nivån är lite högre på Xtravel då de har lite mer av den approachen.</p><p></p><p> Jag tror att Xtravel har ett plus när det gäller att du vet att du får bra skidåkare som guide. Langleys tur är mer inkörd och problem med liftkortshämtning, incheck, restauranger o.s.v. slipper du där.</p><p></p><p> Även om jag jobbat för Langley tror jag att du kan se mig som rätt objektiv. Några av Xtravelguiderna är goda vänner till mig och jag har inte några jätte känslomässiga band till Langley.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Berggrund, post: 894271, member: 31089"] Big red är bra men terrängen i Valhalla slår Big red cats vilken dag som helst. Jag har tre turer med big red och fyra med Valhalla. Valhalla får dessutom betydligt större mängder snö än Red mountain. Nivån var varierade på mina grupper men en hyfsad hög nivå var genomgående. Tror säkert att nivån är lite högre på Xtravel då de har lite mer av den approachen. Jag tror att Xtravel har ett plus när det gäller att du vet att du får bra skidåkare som guide. Langleys tur är mer inkörd och problem med liftkortshämtning, incheck, restauranger o.s.v. slipper du där. Även om jag jobbat för Langley tror jag att du kan se mig som rätt objektiv. Några av Xtravelguiderna är goda vänner till mig och jag har inte några jätte känslomässiga band till Langley. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Langley eller Xtravel?
Tillbaka
Topp