Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Langley error ? :S
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nilse" data-source="post: 569780" data-attributes="member: 45601"><p>tja! </p><p></p><p>har knegat 2st säsonger för dem! det är blandat, men om du hamnar i val d Isere och på victors/ruitor så får du jobba 6 dar i Veckan från 5 på eftermiddagen till 2 på natten. jag känner endast 2st som klarat en hel säsong som diskare där! men om du hamnar på ngt annat hotell så är d lite bättre tider! det folk varnar för är att de kan hunsa dig hur de vill, "DU kan inte säga nej" till extra jobb! helt klart är det skoj, men passa dig för att bli helt jävla överkörd. Finns risker för det! Det hemska med det är ju såklart arbetstiderna, sen åka skidor på det och sisst men inte minst så super du på d, även fast du tänker att du är seriös o inte vill förstöra nästkommande dag med att vara bakfull så är det svårt att komma undan från spriten. Så supa, glida lagg o knega 50h i veckan..... huuu! men jag lovar d är kul! hör av dg om du har några frågor//</p><p></p><p>Nils</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nilse, post: 569780, member: 45601"] tja! har knegat 2st säsonger för dem! det är blandat, men om du hamnar i val d Isere och på victors/ruitor så får du jobba 6 dar i Veckan från 5 på eftermiddagen till 2 på natten. jag känner endast 2st som klarat en hel säsong som diskare där! men om du hamnar på ngt annat hotell så är d lite bättre tider! det folk varnar för är att de kan hunsa dig hur de vill, "DU kan inte säga nej" till extra jobb! helt klart är det skoj, men passa dig för att bli helt jävla överkörd. Finns risker för det! Det hemska med det är ju såklart arbetstiderna, sen åka skidor på det och sisst men inte minst så super du på d, även fast du tänker att du är seriös o inte vill förstöra nästkommande dag med att vara bakfull så är det svårt att komma undan från spriten. Så supa, glida lagg o knega 50h i veckan..... huuu! men jag lovar d är kul! hör av dg om du har några frågor// Nils [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Langley error ? :S
Tillbaka
Topp