Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Langley intervju
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Baezzet" data-source="post: 579462" data-attributes="member: 98344"><p>som sagt tidigare är kursen inget som kostar och alla som kommer till kursen har redan jobb. att langley är sämst behandlade vet jag inte mycket om eftersom jag inte har mycket att jämföra med men antar att det kan variera från ort och chef också som alla andra jobb. att guiderna ska ha det värst är väl deras arbetstider då eftersom det alltid kan få frågor av gäster och behöva lösa saker. Sen åker de ju skidor nästan varje dag med gästerna så mycket av deras arbetstider är utomhus i backen eller på afterskin. sen har de ofta avtal med restauranger dit de tar gäster och äter billigare. de har ju även kläder och liftkort gratis.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Baezzet, post: 579462, member: 98344"] som sagt tidigare är kursen inget som kostar och alla som kommer till kursen har redan jobb. att langley är sämst behandlade vet jag inte mycket om eftersom jag inte har mycket att jämföra med men antar att det kan variera från ort och chef också som alla andra jobb. att guiderna ska ha det värst är väl deras arbetstider då eftersom det alltid kan få frågor av gäster och behöva lösa saker. Sen åker de ju skidor nästan varje dag med gästerna så mycket av deras arbetstider är utomhus i backen eller på afterskin. sen har de ofta avtal med restauranger dit de tar gäster och äter billigare. de har ju även kläder och liftkort gratis. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Langley intervju
Tillbaka
Topp