Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Langley Travel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cillia" data-source="post: 807408" data-attributes="member: 114830"><p>Jag har jobbat för Langley och jag tror det beror mycket på vilken ort/hotell du hamnar samt vilket jobb du får. Men överlag så jobbar man mkt.</p><p></p><p>Vissa hotell serverar lunch, så om du jobbar som kock/diskare/i servisen får du ju naturligtvis räkna med att jobba lunch utöver middag och frukost, ibland blir det långpannor, alltså alla passen. Repan är ofta stängd mellan 11-15 under dagen, så då kan man ju vara ute och åka lite, men 4 timmar blir inte så mycket trots allt.</p><p> </p><p>Min första säsong i alperna körde jag för Lanlgey, och sure man får räkna med att jobba mycket, för väldigt lite pengar. Men som grupp har man oftast väldigt roligt tillsammans, även om det inte blir <em>så</em>. Men självklart utnyttjar ju Langley sin personal, något annat kan man ju faktiskt inte påstå.</p><p></p><p>Ångrar jag att jag jobbade för Langley? Nej, jag hade skitroligt trots att jag jobbade som en idiot.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cillia, post: 807408, member: 114830"] Jag har jobbat för Langley och jag tror det beror mycket på vilken ort/hotell du hamnar samt vilket jobb du får. Men överlag så jobbar man mkt. Vissa hotell serverar lunch, så om du jobbar som kock/diskare/i servisen får du ju naturligtvis räkna med att jobba lunch utöver middag och frukost, ibland blir det långpannor, alltså alla passen. Repan är ofta stängd mellan 11-15 under dagen, så då kan man ju vara ute och åka lite, men 4 timmar blir inte så mycket trots allt. Min första säsong i alperna körde jag för Lanlgey, och sure man får räkna med att jobba mycket, för väldigt lite pengar. Men som grupp har man oftast väldigt roligt tillsammans, även om det inte blir [i]så[/i]. Men självklart utnyttjar ju Langley sin personal, något annat kan man ju faktiskt inte påstå. Ångrar jag att jag jobbade för Langley? Nej, jag hade skitroligt trots att jag jobbade som en idiot. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Langley Travel
Tillbaka
Topp