Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Längre surfresa.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="androj" data-source="post: 891141" data-attributes="member: 32995"><p>Jag funderar på samma sak i höst. Har vart i Indonesien två höstar och det är sjukt bra samt uppfyller dina krav. Bra surf, skönt häng, god mat och billigt (Beroende vad man gör det till, men möjligheten att leva sjukt billigt finns). Har vart på Bali, Lombok samt lite öar runtomkring. Lombok kan jag verkligen rekomendera då det är färre turister än på Bali. Är lite sugen att dra tillbaka och åka till fler öar så som Sumbawa eller kanske Java.</p><p></p><p>Dock vore det kul att se något nytt så andra idéer är att dra till Centralamerika, Sri Lanka eller Filippinerna. Nån som har erfarenhet av de ställena under hösten, vet att det är regnperiod i Centralamerika men det bör väl gå att surfa ändå? Borde ju vara mindre folk i vattnet och det lär ju inte regna hela tiden kan man tycka? Nån som vart där då som kan dela med sig av sina erfarenheter?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="androj, post: 891141, member: 32995"] Jag funderar på samma sak i höst. Har vart i Indonesien två höstar och det är sjukt bra samt uppfyller dina krav. Bra surf, skönt häng, god mat och billigt (Beroende vad man gör det till, men möjligheten att leva sjukt billigt finns). Har vart på Bali, Lombok samt lite öar runtomkring. Lombok kan jag verkligen rekomendera då det är färre turister än på Bali. Är lite sugen att dra tillbaka och åka till fler öar så som Sumbawa eller kanske Java. Dock vore det kul att se något nytt så andra idéer är att dra till Centralamerika, Sri Lanka eller Filippinerna. Nån som har erfarenhet av de ställena under hösten, vet att det är regnperiod i Centralamerika men det bör väl gå att surfa ändå? Borde ju vara mindre folk i vattnet och det lär ju inte regna hela tiden kan man tycka? Nån som vart där då som kan dela med sig av sina erfarenheter? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Längre surfresa.
Tillbaka
Topp