Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Långsemester/kortsäsong för studenter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HamPersson" data-source="post: 1025873" data-attributes="member: 48430"><p>Vi var där "första riktiga svenskåret" så vi var mycket svenskar där den säsongen 8förhållandevis alltså) men det var aldrig svårt att hitta bra åkning ändå. Jag tyckte det var hur bra som helst, sedan köpte vi bil och turade mycket med hudar både i revelstoke men också i ett närbeläget naturreservat "Rogers pass" som var helt otroligt fint! Ja, jag gillade det skarpt. Ingen mysig by, men genuin på sitt sätt. Byn ligger liksom inte vid liftsystemet, där finns bara ett fåtal lyxkåkar och ett stort hotel. Revelstokebyn ligger 15min därifrån och är en gammal kolby, kändes genuint kanadensiskt, rutnät, låga lite trista byggnader men skönt folk! Egentligen rör det sig mest om 3-4liftar, men på dem får man mycket åkning!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HamPersson, post: 1025873, member: 48430"] Vi var där "första riktiga svenskåret" så vi var mycket svenskar där den säsongen 8förhållandevis alltså) men det var aldrig svårt att hitta bra åkning ändå. Jag tyckte det var hur bra som helst, sedan köpte vi bil och turade mycket med hudar både i revelstoke men också i ett närbeläget naturreservat "Rogers pass" som var helt otroligt fint! Ja, jag gillade det skarpt. Ingen mysig by, men genuin på sitt sätt. Byn ligger liksom inte vid liftsystemet, där finns bara ett fåtal lyxkåkar och ett stort hotel. Revelstokebyn ligger 15min därifrån och är en gammal kolby, kändes genuint kanadensiskt, rutnät, låga lite trista byggnader men skönt folk! Egentligen rör det sig mest om 3-4liftar, men på dem får man mycket åkning! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Långsemester/kortsäsong för studenter
Tillbaka
Topp