Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Längsta railen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gustav" data-source="post: 109019" data-attributes="member: 128"><p>Borde inte ett fartyg som flyter på ytan sjutusen meter ovanför Atlantis vara relativt ofarligt för atlanterna? Om de däremot skulle få för sig att sänka fartyget i fråga tycker jag att de har gjort sig själva ett hot i och med att fartyget som tidigare bara passerade ovanför, nu helt plötsligt är på väg mot atlanterna. Detta helt utan styr- och bromsförmåga. Med detta resonemang drar jag slutsatsen att dessa atlanter inte alls är lika intelligenta som tidigare påståts i tråden. På grund av detta har vi förmodligen inte så mycket att lära av dem. Därför tycker jag att vi kan sluta forska om atlanterna, ta deras laserteknik, förgöra dem och fortsätta leva på jordens yta som vi alltid gjort.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gustav, post: 109019, member: 128"] Borde inte ett fartyg som flyter på ytan sjutusen meter ovanför Atlantis vara relativt ofarligt för atlanterna? Om de däremot skulle få för sig att sänka fartyget i fråga tycker jag att de har gjort sig själva ett hot i och med att fartyget som tidigare bara passerade ovanför, nu helt plötsligt är på väg mot atlanterna. Detta helt utan styr- och bromsförmåga. Med detta resonemang drar jag slutsatsen att dessa atlanter inte alls är lika intelligenta som tidigare påståts i tråden. På grund av detta har vi förmodligen inte så mycket att lära av dem. Därför tycker jag att vi kan sluta forska om atlanterna, ta deras laserteknik, förgöra dem och fortsätta leva på jordens yta som vi alltid gjort. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Längsta railen?
Tillbaka
Topp