Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Längsta snowboardåkaren?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 502155" data-attributes="member: 28391"><p>De flesta riktigt bra snowboardåkare har historiskt sett varit rätt små. Självklart underlättar en lätt kropp och en låg tyngdpunkt när du ska hoppa och snurra riktigt stort och mycket. Jag snackar under 180 cm och förmodligen under 70 kg i de flesta fall.</p><p></p><p>Det finns såklart undantag, men de är inte så många faktiskt. I alla fall inte om man tittar på åkare uppe i världstoppen.</p><p></p><p>Jag träffade Danny Kass förra året och kände mig som en jätte bredvid honom.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 502155, member: 28391"] De flesta riktigt bra snowboardåkare har historiskt sett varit rätt små. Självklart underlättar en lätt kropp och en låg tyngdpunkt när du ska hoppa och snurra riktigt stort och mycket. Jag snackar under 180 cm och förmodligen under 70 kg i de flesta fall. Det finns såklart undantag, men de är inte så många faktiskt. I alla fall inte om man tittar på åkare uppe i världstoppen. Jag träffade Danny Kass förra året och kände mig som en jätte bredvid honom. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Längsta snowboardåkaren?
Tillbaka
Topp