Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Längtar efter skidåkning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1239271" data-attributes="member: 80520"><p>Suget börjar absolut sätta in. Åker gör jag hemmavid, att bo i Nordnorge är kärlek. Förra året klämde jag ur mig 49 solida skiddagar utan att ta en enda dag semester för att åka.</p><p></p><p>Börjar väl snart bli dags att ta fram laggen också, mot andra halvan av oktober brukar det börja bli tillräckligt bra på Kjosbreen för att det ska vara värt att ta sig en tur dit.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1239271, member: 80520"] Suget börjar absolut sätta in. Åker gör jag hemmavid, att bo i Nordnorge är kärlek. Förra året klämde jag ur mig 49 solida skiddagar utan att ta en enda dag semester för att åka. Börjar väl snart bli dags att ta fram laggen också, mot andra halvan av oktober brukar det börja bli tillräckligt bra på Kjosbreen för att det ska vara värt att ta sig en tur dit. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Längtar efter skidåkning?
Tillbaka
Topp