Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Långweekend till Alperna?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Joj2" data-source="post: 1095824" data-attributes="member: 156577"><p>De flesta ställen är bra om förhållandena är de rätta, och då jag tycker att samtliga alpländer har sin egen unika charm är det en smaksak vilket man väljer. Men då Zillertal håller bra prisnivå, har suveränt varierad åkning (fyra stora skidsystem och ett par mindre på samma liftkort) samt kan nås på knappt fem timmar dörr till dörr, så dit återvänder vi ofta dit.</p><p></p><p>Är ni beredda att hyra bil så blir ju alternativen i stort sett oändliga. Från ARN går det mängder av direktflyg till München, Zürich och Genève. Medan flygplatserna i Turin, Milano, Salzburg, Innsbruck, Venedig mfl ofta kräver sega mellanlandningar, som åtminstone jag tycker är grymt irriterande. Men det är kanske bättre utbud från ”hubben” CHP?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Joj2, post: 1095824, member: 156577"] De flesta ställen är bra om förhållandena är de rätta, och då jag tycker att samtliga alpländer har sin egen unika charm är det en smaksak vilket man väljer. Men då Zillertal håller bra prisnivå, har suveränt varierad åkning (fyra stora skidsystem och ett par mindre på samma liftkort) samt kan nås på knappt fem timmar dörr till dörr, så dit återvänder vi ofta dit. Är ni beredda att hyra bil så blir ju alternativen i stort sett oändliga. Från ARN går det mängder av direktflyg till München, Zürich och Genève. Medan flygplatserna i Turin, Milano, Salzburg, Innsbruck, Venedig mfl ofta kräver sega mellanlandningar, som åtminstone jag tycker är grymt irriterande. Men det är kanske bättre utbud från ”hubben” CHP? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Långweekend till Alperna?!
Tillbaka
Topp