Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Långweekend till Alperna?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Joj2" data-source="post: 1096858" data-attributes="member: 156577"><p>Kom igen nu, släpp sargen! </p><p>Vaddå krux, tror du att researrangörernas hotell på något sätt är ”bättre” än alla andra? Hela nätet svämmar ju över av hotellrecensioner. Det är bara att knappa in vilka datum man vill åka och välja det man gillar och har råd med! </p><p></p><p>Ski in/out är överskattat anser jag. Förutsätter ju att pisten går fram till dörren och erbjuds främst högt upp i de franska systemen, och dessa betongghetton tycker åtmistone inte jag är mysiga. Promenadavstånd från hotellet till liften är däremot najs, detta står i angivet i hotellbeskrivningarna och recensionerna på booking.com och hotels.com.</p><p></p><p>Faktum är att du fått hur mycket värdefulla tips som helst i tråden. Folk, bland annat jag, har varit rena resebyrån! Men du verkar ändå inte lita på vad vi säger utan tjatar om att du vill åka på paketresor som ingen erbjuder.</p><p></p><p>Jag kan se tre alternativ, om du nu inte vill/vågar ta till dig råden du får om hur man fixar en weekendresa till Alperna:</p><p></p><p>1. Låt barnvakten ta ungarna en hel julvecka och köp en dyr chartervecka till valfri ort med glaciär.</p><p>2. Åk till någon Skistar-ort i Sverige.</p><p>3. Lämna komfortzonen och var lite äventyrlig - åk till Idre eller Lofsdalen innan Skistar lägger vantarna på dem också!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Joj2, post: 1096858, member: 156577"] Kom igen nu, släpp sargen! Vaddå krux, tror du att researrangörernas hotell på något sätt är ”bättre” än alla andra? Hela nätet svämmar ju över av hotellrecensioner. Det är bara att knappa in vilka datum man vill åka och välja det man gillar och har råd med! Ski in/out är överskattat anser jag. Förutsätter ju att pisten går fram till dörren och erbjuds främst högt upp i de franska systemen, och dessa betongghetton tycker åtmistone inte jag är mysiga. Promenadavstånd från hotellet till liften är däremot najs, detta står i angivet i hotellbeskrivningarna och recensionerna på booking.com och hotels.com. Faktum är att du fått hur mycket värdefulla tips som helst i tråden. Folk, bland annat jag, har varit rena resebyrån! Men du verkar ändå inte lita på vad vi säger utan tjatar om att du vill åka på paketresor som ingen erbjuder. Jag kan se tre alternativ, om du nu inte vill/vågar ta till dig råden du får om hur man fixar en weekendresa till Alperna: 1. Låt barnvakten ta ungarna en hel julvecka och köp en dyr chartervecka till valfri ort med glaciär. 2. Åk till någon Skistar-ort i Sverige. 3. Lämna komfortzonen och var lite äventyrlig - åk till Idre eller Lofsdalen innan Skistar lägger vantarna på dem också! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Långweekend till Alperna?!
Tillbaka
Topp