Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Långweekend till Alperna?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KarinLager" data-source="post: 1100305" data-attributes="member: 161561"><p>Hej alla snälla!</p><p>Tro inget anat än att jag är tacksam för alla tips. Jag försökte exempelvis boka hotellet som JoJ2 skulle bo på. Men det var inte ens bokningsbart den 2–6 januari då jag vill åka. Jag söker på Expedia, Hotels.com, visst hittar jag hotell, men de ligger kilometrar och mil från skidorterna. Ska man få tre dagars skidåkning vill man gärna bo nära liften. Eller funkar det inte så i Alperna?</p><p></p><p>Jag är helt okej med att flyga till München och hyra bil eller boka transfer. Men sedan vill jag gärna att vi ska kunna bo nära backen. Och på grund av att vi har barnvakt på annan ort måste vi åka på barnens skollov, 2-6 januari. Vi kan inte vara borta nyårsafton. Är det här dödsdömt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KarinLager, post: 1100305, member: 161561"] Hej alla snälla! Tro inget anat än att jag är tacksam för alla tips. Jag försökte exempelvis boka hotellet som JoJ2 skulle bo på. Men det var inte ens bokningsbart den 2–6 januari då jag vill åka. Jag söker på Expedia, Hotels.com, visst hittar jag hotell, men de ligger kilometrar och mil från skidorterna. Ska man få tre dagars skidåkning vill man gärna bo nära liften. Eller funkar det inte så i Alperna? Jag är helt okej med att flyga till München och hyra bil eller boka transfer. Men sedan vill jag gärna att vi ska kunna bo nära backen. Och på grund av att vi har barnvakt på annan ort måste vi åka på barnens skollov, 2-6 januari. Vi kan inte vara borta nyårsafton. Är det här dödsdömt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Långweekend till Alperna?!
Tillbaka
Topp