Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Långweekend till Alperna?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kappakomplett" data-source="post: 1100320" data-attributes="member: 118552"><p>Nja, jag har lite annan erfarenhet. Sajter som Booking.com är rätt heltäckande nuförtiden. Jag kollade dina datum 2-6 jan och hittade ett och annat på Booking.com för två personer till Zillertal. </p><p>Även med bra läge.</p><p></p><p>Sen kan det, efter att man har hittat ett lämpligt boende på t. ex. Booking.com ändå vara smart att kontakta hotellet direkt, antingen via hotellets egen websidas bokning (om det finns) eller via mail. Kan faktiskt skilja typ 10% där i pris (inte så konstigt eftersom Booking och de övriga skär emellan rätt friskt.).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kappakomplett, post: 1100320, member: 118552"] Nja, jag har lite annan erfarenhet. Sajter som Booking.com är rätt heltäckande nuförtiden. Jag kollade dina datum 2-6 jan och hittade ett och annat på Booking.com för två personer till Zillertal. Även med bra läge. Sen kan det, efter att man har hittat ett lämpligt boende på t. ex. Booking.com ändå vara smart att kontakta hotellet direkt, antingen via hotellets egen websidas bokning (om det finns) eller via mail. Kan faktiskt skilja typ 10% där i pris (inte så konstigt eftersom Booking och de övriga skär emellan rätt friskt.). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Långweekend till Alperna?!
Tillbaka
Topp