Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Lära en nybörjare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="v-larsson" data-source="post: 365092" data-attributes="member: 52127"><p>detta inlägget kan tas lite oseriöst men jag tror fan det bästa är om du tar upp henne i en backe och sen låter du henne prova där själv etttag och komma på knixen sen kommer du antagligen få säga tyngden på dalskidan sen kommer det funka fint. tror dock inte man ska vara så överförsiktig med vilken backe man tar. den hårda vägen funkar alltid. självklart kanske man inte skata upp henne i en svart backe men gustav funkar alldeles utmärkt och likaså dom röda i lindvallen dem klarar man av som nybör´jare tror jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="v-larsson, post: 365092, member: 52127"] detta inlägget kan tas lite oseriöst men jag tror fan det bästa är om du tar upp henne i en backe och sen låter du henne prova där själv etttag och komma på knixen sen kommer du antagligen få säga tyngden på dalskidan sen kommer det funka fint. tror dock inte man ska vara så överförsiktig med vilken backe man tar. den hårda vägen funkar alltid. självklart kanske man inte skata upp henne i en svart backe men gustav funkar alldeles utmärkt och likaså dom röda i lindvallen dem klarar man av som nybör´jare tror jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Lära en nybörjare
Tillbaka
Topp