Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
lära mig åka
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rocknroll_suicide" data-source="post: 65409"><p>försök inte lära dig att åka som du tror att du ska, om du exempelvis tittar på andra. försök istället att hitta en känsla mellan skidorna och snön du står på. kanske inte det bästa tipset, men det är nog det enda jag kan komma på. finns säkert andra som tycker att man ska göra på något annat sätt... </p><p></p><p>i annat fall så kan du ju alltid prova på skidskola, det brukar vara jävligt lärorikt enligt ryktet...</p><p></p><p>kör hårt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rocknroll_suicide, post: 65409"] försök inte lära dig att åka som du tror att du ska, om du exempelvis tittar på andra. försök istället att hitta en känsla mellan skidorna och snön du står på. kanske inte det bästa tipset, men det är nog det enda jag kan komma på. finns säkert andra som tycker att man ska göra på något annat sätt... i annat fall så kan du ju alltid prova på skidskola, det brukar vara jävligt lärorikt enligt ryktet... kör hårt [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
lära mig åka
Tillbaka
Topp