Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Lära sig njuta av åkningen i mjuka pjäxor.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="termons" data-source="post: 1085250" data-attributes="member: 46857"><p>Angående pjäx styvhet och hur lätt det är att åka som man vill så har jag svårt att tro att det </p><p>skulle bli lättare med en mindre styv pjäxa än nu. Kör alltså Cochise 130pro och tycker den är perfekt i alla lägen oberoende om jag vill slöåka med lättja eller åka så fort som jag vågar.</p><p> Tycker inte att det krävs någon större tryck i plösen från min sida. Tycker inte att den är styv på något sätt men litar alltid på att pjäxan ger stöd om jag så skulle behöva. Den trygheten mister man med en mjuk pjäxa eller....?</p><p>Därav kommer obehaget i dålig snö med mjuk pjäxa....?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="termons, post: 1085250, member: 46857"] Angående pjäx styvhet och hur lätt det är att åka som man vill så har jag svårt att tro att det skulle bli lättare med en mindre styv pjäxa än nu. Kör alltså Cochise 130pro och tycker den är perfekt i alla lägen oberoende om jag vill slöåka med lättja eller åka så fort som jag vågar. Tycker inte att det krävs någon större tryck i plösen från min sida. Tycker inte att den är styv på något sätt men litar alltid på att pjäxan ger stöd om jag så skulle behöva. Den trygheten mister man med en mjuk pjäxa eller....? Därav kommer obehaget i dålig snö med mjuk pjäxa....? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Lära sig njuta av åkningen i mjuka pjäxor.
Tillbaka
Topp