Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Lära sig surfa i sommar, vart ska jag åka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="marer" data-source="post: 873048" data-attributes="member: 62435"><p>Är surfkurs verkligen nödvändigt? Tycker att sunt förnuft och lite kikande på youtube räcker. Spendera hellre de pengarna på att hyra bräda några extra dagar. </p><p></p><p>*Lär dig teorin</p><p>*Hyr en longboard (surfingbräda) som är lättare att surfa små vågor med + stabilare.</p><p>*Träna på att surfa skummet en dag för att få in teknik i padling och upphoppet. </p><p>*Hitta känslan</p><p>*Skiter det sig ändå och du fortfarande käkar sandbotten innan kvällen är slut så kan du överväga kurs.</p><p></p><p>Jag kunde stå vågor på shortboard på tredje dagen. Dock har jag mycket övning kvar för att få kalla mig riktig surfare. </p><p></p><p>Angående plats så vet jag inte. Jag lärde mig i Vietnam.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="marer, post: 873048, member: 62435"] Är surfkurs verkligen nödvändigt? Tycker att sunt förnuft och lite kikande på youtube räcker. Spendera hellre de pengarna på att hyra bräda några extra dagar. *Lär dig teorin *Hyr en longboard (surfingbräda) som är lättare att surfa små vågor med + stabilare. *Träna på att surfa skummet en dag för att få in teknik i padling och upphoppet. *Hitta känslan *Skiter det sig ändå och du fortfarande käkar sandbotten innan kvällen är slut så kan du överväga kurs. Jag kunde stå vågor på shortboard på tredje dagen. Dock har jag mycket övning kvar för att få kalla mig riktig surfare. Angående plats så vet jag inte. Jag lärde mig i Vietnam. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Lära sig surfa i sommar, vart ska jag åka?
Tillbaka
Topp