Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Lära små barn åka skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christoffer" data-source="post: 816489" data-attributes="member: 116987"><p>Fair enough, det är onödigt definitivt/starkt att säga "aldrig säle". Dock visar t.ex. Jamt69:s kommentar att det lätt går att använda sälen på ett sätt som gör inlärningen långsammare. Personligen tycker jag att sälen inte gör alltför mycket nytta och att man lika gärna kan lära barnen åka helt själv från början (roligare för barnen och föräldrarna!). Men jag inser också att många föräldrar säkert känner sig tryggare med säle, vilket naturligvis är väldigt viktigt. Bra i så fall vara medveten om hur man bör / inte bör använda sälen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christoffer, post: 816489, member: 116987"] Fair enough, det är onödigt definitivt/starkt att säga "aldrig säle". Dock visar t.ex. Jamt69:s kommentar att det lätt går att använda sälen på ett sätt som gör inlärningen långsammare. Personligen tycker jag att sälen inte gör alltför mycket nytta och att man lika gärna kan lära barnen åka helt själv från början (roligare för barnen och föräldrarna!). Men jag inser också att många föräldrar säkert känner sig tryggare med säle, vilket naturligvis är väldigt viktigt. Bra i så fall vara medveten om hur man bör / inte bör använda sälen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Lära små barn åka skidor
Tillbaka
Topp