Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Lära sonen skidor eller snowboard?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaskar" data-source="post: 1077239" data-attributes="member: 66286"><p>Min grabb valde skidor. Men jag köpte en bräda också som han får prova ibland. Men han har långt kvar till att få det att funka. Samtidigt så hatade min farsa att jag började åka bräda så jag kommer nog köra omvänd psykologi så att han börjar.</p><p></p><p>Så vinner jag på det också för nu är jag så gammal så jag vet inte var jag kan hitta grönröka längre. Så då får grabben bjuda.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaskar, post: 1077239, member: 66286"] Min grabb valde skidor. Men jag köpte en bräda också som han får prova ibland. Men han har långt kvar till att få det att funka. Samtidigt så hatade min farsa att jag började åka bräda så jag kommer nog köra omvänd psykologi så att han börjar. Så vinner jag på det också för nu är jag så gammal så jag vet inte var jag kan hitta grönröka längre. Så då får grabben bjuda. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Lära sonen skidor eller snowboard?
Tillbaka
Topp