Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
lars veens tillsand.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jon_olsson" data-source="post: 97980" data-attributes="member: 29994"><p>Som ni kanske last sa har Lars trillat, han har dock inte brutit rygg och nacke.</p><p>daremot sa slog han i marken sa hart att ryggraden pa nagotvios ar svullen och trycker pa ryggmargen, detta </p><p>gor att han inte kan rora pa sig och att han har valdigt begransad kansel under naveln.</p><p>lakarna vet annu inte vad som kommer ske men forhoppningsvis sa avtar svullnaden och han aterfar </p><p>rorelseformagan och kanseln.</p><p>Det som hande var att han overroterade en switch 7a och landade sidlanges i botten pa ett 15 m hopp och </p><p>fick hugg.</p><p></p><p>Jag kommer att besoka honom ikvall och sa fort jag far reda pa nagot sa lagger jag ut det.</p><p></p><p>de som kanner for att svara pa detta inlagg och saga att det inte ar jag som skriver kan kanske lagga ned de </p><p>tankarna da jag inte tycker att det ar allt for kul att raportera om detta, sa skippa det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jon_olsson, post: 97980, member: 29994"] Som ni kanske last sa har Lars trillat, han har dock inte brutit rygg och nacke. daremot sa slog han i marken sa hart att ryggraden pa nagotvios ar svullen och trycker pa ryggmargen, detta gor att han inte kan rora pa sig och att han har valdigt begransad kansel under naveln. lakarna vet annu inte vad som kommer ske men forhoppningsvis sa avtar svullnaden och han aterfar rorelseformagan och kanseln. Det som hande var att han overroterade en switch 7a och landade sidlanges i botten pa ett 15 m hopp och fick hugg. Jag kommer att besoka honom ikvall och sa fort jag far reda pa nagot sa lagger jag ut det. de som kanner for att svara pa detta inlagg och saga att det inte ar jag som skriver kan kanske lagga ned de tankarna da jag inte tycker att det ar allt for kul att raportera om detta, sa skippa det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
lars veens tillsand.
Tillbaka
Topp