Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Las Leñas aug 06 - hänga på eller tipsa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bgn" data-source="post: 179857" data-attributes="member: 16929"><p>Hej</p><p></p><p>Ar i Malargue och akt skidor i Las Lenas de senaste 10 dagarna. Det kom rejalt med sno for en vecka sen och i tisdags, onsdags dvs just nu ar forhallande riktigt bra. Dock ar det ratt blasigt och snon packas samma ratt fort. Ett problem ar dock att toppliften, Marte ar stangde, for typ 2 v gick en stor lavin och drog ner kabeln och forstorde ett gang stolar och andra saker. Kabeln ar pa plats nu och man hor olika rykten varje dag om nar liften ska oppna men det har ar ju argentina och saker tar tid.</p><p></p><p>Det ar latt att hitta folk att aka med eller ga pa tur med det nar man val ar i las lenas, finns ratt manga nordamerikaner dar.</p><p></p><p>Sjalv aker jag till Bueno aires nu och ar mycket nojd med de skiddagar jag haft, pudersprut upp till huvet</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bgn, post: 179857, member: 16929"] Hej Ar i Malargue och akt skidor i Las Lenas de senaste 10 dagarna. Det kom rejalt med sno for en vecka sen och i tisdags, onsdags dvs just nu ar forhallande riktigt bra. Dock ar det ratt blasigt och snon packas samma ratt fort. Ett problem ar dock att toppliften, Marte ar stangde, for typ 2 v gick en stor lavin och drog ner kabeln och forstorde ett gang stolar och andra saker. Kabeln ar pa plats nu och man hor olika rykten varje dag om nar liften ska oppna men det har ar ju argentina och saker tar tid. Det ar latt att hitta folk att aka med eller ga pa tur med det nar man val ar i las lenas, finns ratt manga nordamerikaner dar. Sjalv aker jag till Bueno aires nu och ar mycket nojd med de skiddagar jag haft, pudersprut upp till huvet [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Las Leñas aug 06 - hänga på eller tipsa?
Tillbaka
Topp