Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Las Leñas aug 06 - hänga på eller tipsa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 179860" data-attributes="member: 13861"><p>Inget nytt under solen med Marte... Förra året blev samma lift begravd under sjuka mängder med snö. Den liften kan vara en av dom bästa liftarna i världen för att ligga och köra "laps" från (Chairway to Heaven) men den är antagligen en av dom mest vindkänsliga på samma gång. Fullkomligt idiotiskt att bygga en lift på hög höjd mitt i en vindkanal, helt hjärndött och väldigt typiskt Argentina <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Las Leñas utan Marte öppen är en rätt medioker skidort, med Marte öppen regerar stället. Shit, Franky's, Torrecillas, Frontside, Sin Salida. H-vete vad jag vill tillbaka dit <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p></p><p>Det låter som om du har fått en del bra snö i alla fall, kul!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 179860, member: 13861"] Inget nytt under solen med Marte... Förra året blev samma lift begravd under sjuka mängder med snö. Den liften kan vara en av dom bästa liftarna i världen för att ligga och köra "laps" från (Chairway to Heaven) men den är antagligen en av dom mest vindkänsliga på samma gång. Fullkomligt idiotiskt att bygga en lift på hög höjd mitt i en vindkanal, helt hjärndött och väldigt typiskt Argentina :) Las Leñas utan Marte öppen är en rätt medioker skidort, med Marte öppen regerar stället. Shit, Franky's, Torrecillas, Frontside, Sin Salida. H-vete vad jag vill tillbaka dit :) Det låter som om du har fått en del bra snö i alla fall, kul! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Las Leñas aug 06 - hänga på eller tipsa?
Tillbaka
Topp