Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Läs ni som har PIEPS DSP sändare!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DzB" data-source="post: 1206702" data-attributes="member: 73126"><p>Det var Ortovox freeride 22l ava bag. </p><p>Och nej jag hade inte ställt in handtaget fel vilket bekräftades av snell sport i Chamonix. 3 utlösningar på 3 dagar sen räckte det för mig. Har tyvärr inte kvar mailen då detta var i början av 2017 men skickade runt dom till diverse skidtidningar utan att få någon respons...</p><p></p><p>Dock har jag en video där vi på samma backe är två helt för varandra främmande personer som bådas väskor har löst ut och handtagen är i förvaringsfickan för båda. Vad är sannolikheten för det kan man undra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DzB, post: 1206702, member: 73126"] Det var Ortovox freeride 22l ava bag. Och nej jag hade inte ställt in handtaget fel vilket bekräftades av snell sport i Chamonix. 3 utlösningar på 3 dagar sen räckte det för mig. Har tyvärr inte kvar mailen då detta var i början av 2017 men skickade runt dom till diverse skidtidningar utan att få någon respons... Dock har jag en video där vi på samma backe är två helt för varandra främmande personer som bådas väskor har löst ut och handtagen är i förvaringsfickan för båda. Vad är sannolikheten för det kan man undra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Läs ni som har PIEPS DSP sändare!!!
Tillbaka
Topp