Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Läs ni som har PIEPS DSP sändare!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Holden" data-source="post: 1231299" data-attributes="member: 160586"><p>Idag fick jag min nya bärsele till min DSP Sport. Jag vet inte om Pieps skämtar, men det här känns som det. </p><p></p><p>En hårdplasthållare med värdelöst midjeband och det går inte att förvara den i hållaren om batterier är i, då den måste vara påslagen. Pieps förslag på Instagram: "store them separately". Jag har också gärna transceivern i en byxficka utan sele. Pieps förslag: "only use your DSP with the hard case".</p><p></p><p>Läser man på internet är jag inte ensam om att tycka att deras lösning är ett hån. Jag önskar jag hade hunnit byta min mot en nyare modell, men nu känns det ju som att det inte kommer gå. </p><p></p><p>Pieps borde göra det enda rätta och återkalla alla. Det är fel på transceivern, inte selen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Holden, post: 1231299, member: 160586"] Idag fick jag min nya bärsele till min DSP Sport. Jag vet inte om Pieps skämtar, men det här känns som det. En hårdplasthållare med värdelöst midjeband och det går inte att förvara den i hållaren om batterier är i, då den måste vara påslagen. Pieps förslag på Instagram: "store them separately". Jag har också gärna transceivern i en byxficka utan sele. Pieps förslag: "only use your DSP with the hard case". Läser man på internet är jag inte ensam om att tycka att deras lösning är ett hån. Jag önskar jag hade hunnit byta min mot en nyare modell, men nu känns det ju som att det inte kommer gå. Pieps borde göra det enda rätta och återkalla alla. Det är fel på transceivern, inte selen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Läs ni som har PIEPS DSP sändare!!!
Tillbaka
Topp