Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
läskigt som fan!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SverigeTomten" data-source="post: 420836" data-attributes="member: 73999"><p>En gång var jag i spanien i September månad.</p><p>Det var den värsta stormen jag varit med om.</p><p></p><p>Jag såg att det blåste som aldrig förr så jag beslöt att gå ut och känna hur stark vinden var.</p><p>Jag tog ut en sväng och kämpade verkligen att stå kvar på mina fötter, på väg hem så blev vinden hårdare och den blåste omkull mig några gånger. Det kom en stark vindpust senare som gjorde att jag lyfte från marken, inte kul! Jag lyfte ca en meter i luften och ca 10 meter fram... tills ett staket var där och stoppade mig som tur var. Jag hängde kvar i staketet ett tag tills vinden lät mig komma till bar mark igen. Sedan, efter detta, så kämpade jag mig tillbaka hem igen.</p><p></p><p>Där fick jag lära mig en läxa, trotsa inte naturens makter. </p><p>Stanna kvar hemma om det blåser så hårt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SverigeTomten, post: 420836, member: 73999"] En gång var jag i spanien i September månad. Det var den värsta stormen jag varit med om. Jag såg att det blåste som aldrig förr så jag beslöt att gå ut och känna hur stark vinden var. Jag tog ut en sväng och kämpade verkligen att stå kvar på mina fötter, på väg hem så blev vinden hårdare och den blåste omkull mig några gånger. Det kom en stark vindpust senare som gjorde att jag lyfte från marken, inte kul! Jag lyfte ca en meter i luften och ca 10 meter fram... tills ett staket var där och stoppade mig som tur var. Jag hängde kvar i staketet ett tag tills vinden lät mig komma till bar mark igen. Sedan, efter detta, så kämpade jag mig tillbaka hem igen. Där fick jag lära mig en läxa, trotsa inte naturens makter. Stanna kvar hemma om det blåser så hårt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
läskigt som fan!
Tillbaka
Topp