Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Låst inlägg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skidpryot" data-source="post: 46046" data-attributes="member: 33785"><p>b3neath vill bara meddela att jag har rapporterat ditt dj*vla inlägg. Sånt där f*rbannat språk vill vi INTE se på det här h*lvetes forumet. Det finns faktiskt små sk*t ungar på detta forum...eh...vädjar till Johan att han ska ta bort b3neaths opassande inlägg...</p><p></p><p>Tack el maco, som visar tålamod till en som inte har det största ordförrådet, utan svär så mycket jag bara kan...</p><p></p><p>...men moderator låter ju precis inte så mycket bättre än vad som sker nu. Någon måste ju kontrollera moderatorn och den/de personerna kanske håller en för "låg nivå" eller sätter ribban alldeles för högt. Personligen har jag aldrig stött på en för låg nivå på detta forum...</p><p></p><p>...så varför försöker ni göra detta ypperliga forum till ett "klapp i ryggen vi är seriösa stollars klubb för inbördes beundran material kaffereps utan någon som helst KRUTRÖKS forum". Är det så kul att gotta sig i självgodhet.</p><p></p><p>Om ni ska sabba det här forumet får man väl göra som b3neath skriver, göra sitt eget...synd dock... trivdes rätt bra här innan censurterroristerna började ploppa upp. </p><p></p><p>Konstigt, har läst om så många frisjälade, stora, balla, snubbar som inte viker sig för något på denna sajt. Verkar dock finna sig i att bli tillrättavisade av något som kallas för moderator.(kolla in vissa personers presentation - tycker i vart fall jag är roligt!)</p><p></p><p>/skidpryots forum - är opassande för konservativa skidåkare som borde syssla med balett istället...skidpryot är helt klart emot opassande moderatorer!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skidpryot, post: 46046, member: 33785"] b3neath vill bara meddela att jag har rapporterat ditt dj*vla inlägg. Sånt där f*rbannat språk vill vi INTE se på det här h*lvetes forumet. Det finns faktiskt små sk*t ungar på detta forum...eh...vädjar till Johan att han ska ta bort b3neaths opassande inlägg... Tack el maco, som visar tålamod till en som inte har det största ordförrådet, utan svär så mycket jag bara kan... ...men moderator låter ju precis inte så mycket bättre än vad som sker nu. Någon måste ju kontrollera moderatorn och den/de personerna kanske håller en för "låg nivå" eller sätter ribban alldeles för högt. Personligen har jag aldrig stött på en för låg nivå på detta forum... ...så varför försöker ni göra detta ypperliga forum till ett "klapp i ryggen vi är seriösa stollars klubb för inbördes beundran material kaffereps utan någon som helst KRUTRÖKS forum". Är det så kul att gotta sig i självgodhet. Om ni ska sabba det här forumet får man väl göra som b3neath skriver, göra sitt eget...synd dock... trivdes rätt bra här innan censurterroristerna började ploppa upp. Konstigt, har läst om så många frisjälade, stora, balla, snubbar som inte viker sig för något på denna sajt. Verkar dock finna sig i att bli tillrättavisade av något som kallas för moderator.(kolla in vissa personers presentation - tycker i vart fall jag är roligt!) /skidpryots forum - är opassande för konservativa skidåkare som borde syssla med balett istället...skidpryot är helt klart emot opassande moderatorer!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Låst inlägg
Tillbaka
Topp