Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Låst inlägg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mans_Hilling" data-source="post: 46047" data-attributes="member: 14436"><p>Vad jag kende när jag skrev i inläget om sencur var att folk som inte kan skriva vetig svenska (jo, jag vet at d ä svårt) skule kuna få sig 1 varning, att folk som skrev om hur jevla gäj d ä me snowbläjds, hur förbanat pukade folk ä för at d inte har d senastä prylarna osv skule låsas.</p><p>Inte för at du, Johan, skule gå å låsa trådar som "Skor (Jon Olsson)". Den var 1 äksempäl på 1 inläg med hög klas, ifal du frågar mig å 1 del anat löst folk som har hengt her et tag.</p><p>Och nej, deta forum skal inte förendras å bli 1 lunarstårmklon, d skal bevaras såm d altid varit å de gamla revarnas upgift ä att upfostra glinen.</p><p></p><p>Tyvär så har den yngrä gäneratjonen totalt tapat respäktän för folk mä mer levnadserfaränhet å visdom, å för at avslutta vil ja sitera skolministärn:</p><p>"Svänska skolor håler verdsklass"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mans_Hilling, post: 46047, member: 14436"] Vad jag kende när jag skrev i inläget om sencur var att folk som inte kan skriva vetig svenska (jo, jag vet at d ä svårt) skule kuna få sig 1 varning, att folk som skrev om hur jevla gäj d ä me snowbläjds, hur förbanat pukade folk ä för at d inte har d senastä prylarna osv skule låsas. Inte för at du, Johan, skule gå å låsa trådar som "Skor (Jon Olsson)". Den var 1 äksempäl på 1 inläg med hög klas, ifal du frågar mig å 1 del anat löst folk som har hengt her et tag. Och nej, deta forum skal inte förendras å bli 1 lunarstårmklon, d skal bevaras såm d altid varit å de gamla revarnas upgift ä att upfostra glinen. Tyvär så har den yngrä gäneratjonen totalt tapat respäktän för folk mä mer levnadserfaränhet å visdom, å för at avslutta vil ja sitera skolministärn: "Svänska skolor håler verdsklass" [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Låst inlägg
Tillbaka
Topp