Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Låst inlägg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skidpryot" data-source="post: 46051" data-attributes="member: 33785"><p>Har faktiskt inte rapporterat ditt inlägg b3neath, angiveri ligger inte för mig (mer än det som står i inlägget, tror inte Johan tar det på större allvar...)...har hittat ett inlägg där man diskuterar ungeför samma som här, så jag fattar vad du menar. </p><p></p><p>Det tråkiga med detta är, att nu har det ju faktiskt införts. Något som är mer tråkigt är, att harmlösa inlägg riskeras att låsas eller "modereras" (om man nu kan kalla det så), det må så vara att de är menigslösa. För vissa finns det ett underhållningsvärde i dessa meningslösa inlägg. Dessutom så visar ju många av de skräpinlägg, som vissa skulle kalla dem, tongångar och attityder bland de olika sorts människor som nyttjar bergen. Dessa bra eller dåliga attityder tycker jag bör granskas av så många skidåkare som möjligt...kanske kan man få bort de dåliga...läste något om kamratfostran? Tror dessutom att underhållningsvärdet underskattas, om man planerar att införa moderatorer.</p><p></p><p>Visst kan man ha ett tråkseriöst forum där man bara diskuterar viktiga saker som vilket material spaden ska ha osv...men sen då...när man tjötat detta igen och igen och igen och...igen...vad händer sen... </p><p></p><p>Att man sedan kallar varandra för tok, idiot, pucko, klantarsel, nolla, bonnläpp, fiskmås, 08 m.m tycker jag personligen att man får finna sig i. Måste klycha mig lite, "det som inte dödar härdar". Skiter både brett och stort i om någon bonnläpp (eller stockholmare...?) kallar mig för fiskmås eller 08, kan hända att det stämmer ibland oxå.</p><p></p><p>För övrigt:</p><p>Man SKA ha en spade av "metall" (härdat alum.) därför att metall är HÅRDROCK</p><p></p><p>Man SKA INTE ha en spade av "plast" (lexan) därför att plast är POP</p><p></p><p></p><p>/skidpryot - universums ödmjukaste gullepluttskidåkare</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skidpryot, post: 46051, member: 33785"] Har faktiskt inte rapporterat ditt inlägg b3neath, angiveri ligger inte för mig (mer än det som står i inlägget, tror inte Johan tar det på större allvar...)...har hittat ett inlägg där man diskuterar ungeför samma som här, så jag fattar vad du menar. Det tråkiga med detta är, att nu har det ju faktiskt införts. Något som är mer tråkigt är, att harmlösa inlägg riskeras att låsas eller "modereras" (om man nu kan kalla det så), det må så vara att de är menigslösa. För vissa finns det ett underhållningsvärde i dessa meningslösa inlägg. Dessutom så visar ju många av de skräpinlägg, som vissa skulle kalla dem, tongångar och attityder bland de olika sorts människor som nyttjar bergen. Dessa bra eller dåliga attityder tycker jag bör granskas av så många skidåkare som möjligt...kanske kan man få bort de dåliga...läste något om kamratfostran? Tror dessutom att underhållningsvärdet underskattas, om man planerar att införa moderatorer. Visst kan man ha ett tråkseriöst forum där man bara diskuterar viktiga saker som vilket material spaden ska ha osv...men sen då...när man tjötat detta igen och igen och igen och...igen...vad händer sen... Att man sedan kallar varandra för tok, idiot, pucko, klantarsel, nolla, bonnläpp, fiskmås, 08 m.m tycker jag personligen att man får finna sig i. Måste klycha mig lite, "det som inte dödar härdar". Skiter både brett och stort i om någon bonnläpp (eller stockholmare...?) kallar mig för fiskmås eller 08, kan hända att det stämmer ibland oxå. För övrigt: Man SKA ha en spade av "metall" (härdat alum.) därför att metall är HÅRDROCK Man SKA INTE ha en spade av "plast" (lexan) därför att plast är POP /skidpryot - universums ödmjukaste gullepluttskidåkare [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Låst inlägg
Tillbaka
Topp