A
Allemaaan
Guest
lastpallar
tja nån som vet vart man kan få tag på lastpallar till billigaste pris i sthlm?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
dom kostar typ 90 kr+ momsJarle sa:Lastpallar som håller, dvs EUR-märkta, kostar mycket penga (några hundralappar stycket) så billiga sådana kan du nog glömma.
Dock finns det ju skitpallar som företagen slänger, så ring närmaste lager och fråga.
sarkasmfnutt "låna" sarkasmfnuttKruxeliduX sa:vad är baxa för coolt ord ?
Fråga vid ngt bygge typ
ta, sno betyder de ju....marer sa:sarkasmfnutt "låna" sarkasmfnuttKruxeliduX sa:vad är baxa för coolt ord ?
Fråga vid ngt bygge typ
ja ursäkta, mina sarkasmfnuttar var kanske inte tillräckligt tydliga.granis90 sa:ta, sno betyder de ju....marer sa:sarkasmfnutt "låna" sarkasmfnuttKruxeliduX sa:vad är baxa för coolt ord ?
Fråga vid ngt bygge typ
1.3 Ansvar och innehållLitsesio sa:Baxa! finns ju på varenda bygg arbetsplats!
det jag syftade på...peteer sa:1.3 Ansvar och innehållLitsesio sa:Baxa! finns ju på varenda bygg arbetsplats!
Du är själv ansvarig för innehållet du skriver på Freeride. Texten får inte:
* Uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
* Visa straffbara skildringar.
har hört att gösta ekman kränger pallar som aldrig förr, specielt de färska och direktimporterade från tallin som fått smak av konservburkslasten den tidigare burit.FelixL sa:Är det någon som vet villka som köper in EU-pallar då?
Tänkte, finns ju endel pengar att hämta om varje pall ligger på ca 100kr styck.
Fyfan, grabben med koll. Varit verksam inom eu-palls branschen under längre period eller?marer sa:har hört att gösta ekman kränger pallar som aldrig förr, specielt de färska och direktimporterade från tallin som fått smak av konservburkslasten den tidigare burit.FelixL sa:Är det någon som vet villka som köper in EU-pallar då?
Tänkte, finns ju endel pengar att hämta om varje pall ligger på ca 100kr styck.
ernst kirchsteiger lär också vara i behov då han ska bygga ett grävlingsövergångställe i solid EU standard till nästa svt satsning.
edit: marknaden är med andra ord enorm!
Görs ganska få pallar i Norge. (Vad jag vet) Många kommer från Tyskland eller Polen. En viss del kommer från sverige faktiskt. Ursprungslandet ser du i brännmärkningen på sidan av pallen.felix sa:Havreboll, det tvivlar jag på om det är eu-pallar. Som att hämta ut hundralappar, men kanske är vanliga pallar svenska ungdomar byggt i Norge. Med andra ord, skit!