Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Låt i Kungsberget?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Owetz" data-source="post: 255336" data-attributes="member: 56234"><p>Ni som har varit i Kungsberget de senaste dagarna vet att de lirar musik i parken.</p><p></p><p>Det finns en låt som är lite 80-tals stuk, typ disco eller pop av nått slag. jag kan inte alls texten.. Den går typ i refrängen: Shake your body.. Sen på slutet av varje refräng o-o-o. I verserna är det nån snubbe som rappar lite knäppt. Jag har letat på google m.m men det är lite svårt när man inte vet nått.. De spelade den ganska mycket idag.</p><p></p><p>Hjälp mig innan jag biter bort alla mina naglar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Owetz, post: 255336, member: 56234"] Ni som har varit i Kungsberget de senaste dagarna vet att de lirar musik i parken. Det finns en låt som är lite 80-tals stuk, typ disco eller pop av nått slag. jag kan inte alls texten.. Den går typ i refrängen: Shake your body.. Sen på slutet av varje refräng o-o-o. I verserna är det nån snubbe som rappar lite knäppt. Jag har letat på google m.m men det är lite svårt när man inte vet nått.. De spelade den ganska mycket idag. Hjälp mig innan jag biter bort alla mina naglar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Låt i Kungsberget?
Tillbaka
Topp