Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Låtar som inte går in i mp3.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SNDVLL" data-source="post: 301284" data-attributes="member: 48051"><p>Ett tips, för att slippa höger klicka och trycka på egenskaper är att:</p><p>1. Kolla uppe i windowsmenyn i mappfönstret, tryck på verktyg och sen på mappalternativ.</p><p>2. I fönstret som kommer upp tyck på fliken där det står "Visning"</p><p>3. Då kommer det en lista med massa knappar och bockar. Bocka ur "Dölj filnamnstilläg för kända filtyper". Nu kommer ni att se filändelsen direkt i mappen ni har filerna i!</p><p></p><p>Angående samsung YP-U1 så skall den klara av det här enligt hemsidan:</p><p></p><p> * 512 MB - 1 GB flash minne</p><p> * MP3, WMA, ASF, Ogg</p><p> * Datalagring</p><p> * MP3 Encoding</p><p> * USB</p><p> * Röstminne</p><p> * Uppladdningsbart batteri</p><p></p><p>WMA ska inte vara något problem men är det något fel i koden i filen så kan det bli problem. Har inte lyckats i vanliga .MP3 filer i min ipod. Har inte ens kunnat lägga in dom i biblioteket i Itunes men det tror jag är för att filen är trasig. Kan vara något liknanade med det dära.</p><p>För övrigt tycker jag att WMA suger stenhårt. Apples .m4a filer är mycket vassare. Bättre kvalité på ljudet och mindre filer!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SNDVLL, post: 301284, member: 48051"] Ett tips, för att slippa höger klicka och trycka på egenskaper är att: 1. Kolla uppe i windowsmenyn i mappfönstret, tryck på verktyg och sen på mappalternativ. 2. I fönstret som kommer upp tyck på fliken där det står "Visning" 3. Då kommer det en lista med massa knappar och bockar. Bocka ur "Dölj filnamnstilläg för kända filtyper". Nu kommer ni att se filändelsen direkt i mappen ni har filerna i! Angående samsung YP-U1 så skall den klara av det här enligt hemsidan: * 512 MB - 1 GB flash minne * MP3, WMA, ASF, Ogg * Datalagring * MP3 Encoding * USB * Röstminne * Uppladdningsbart batteri WMA ska inte vara något problem men är det något fel i koden i filen så kan det bli problem. Har inte lyckats i vanliga .MP3 filer i min ipod. Har inte ens kunnat lägga in dom i biblioteket i Itunes men det tror jag är för att filen är trasig. Kan vara något liknanade med det dära. För övrigt tycker jag att WMA suger stenhårt. Apples .m4a filer är mycket vassare. Bättre kvalité på ljudet och mindre filer! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Låtar som inte går in i mp3.
Tillbaka
Topp