Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Lätta bindningar till G4:or
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 5278" data-attributes="member: 10565"><p>Tänkte köpa ett par Völkl G4:or i början av säsongen(pris??) 188cm. Sk Längden 188cm för en aggresiv pöjk i 88kg klassen känns helt rätt istället för att välja den längsta skidan (198cm). MEN nu när jag väljer en tung skida skulle jag vilja ha ett råd om lämplig bindning. Viktigt med låg vikt!</p><p></p><p>MVH Jan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 5278, member: 10565"] Tänkte köpa ett par Völkl G4:or i början av säsongen(pris??) 188cm. Sk Längden 188cm för en aggresiv pöjk i 88kg klassen känns helt rätt istället för att välja den längsta skidan (198cm). MEN nu när jag väljer en tung skida skulle jag vilja ha ett råd om lämplig bindning. Viktigt med låg vikt! MVH Jan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Lätta bindningar till G4:or
Tillbaka
Topp