Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Lättåkt puderskida för djupa dagar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Duffis08" data-source="post: 1077941" data-attributes="member: 121062"><p>Jag har rocker 122 och völkl one och mellan dom tycker jag inte att jag uppfattar att det är så mycket skillnad i flytförmåga men jag gillar salomon mer på större öppna fält och völkl i skogsåkning. Tycker att rockern känns lite stabilare och mer förutsägbar än vad völklskidan är. </p><p></p><p>Rocker har spann medan one är fullrocker så kan vara pga det som gör att dom känns så olika men jag gillar båda två fast till lite olika tillfällen.</p><p></p><p>Rocker 184cm monterad -2.5</p><p>One 186cm monterad rekomenderad</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Duffis08, post: 1077941, member: 121062"] Jag har rocker 122 och völkl one och mellan dom tycker jag inte att jag uppfattar att det är så mycket skillnad i flytförmåga men jag gillar salomon mer på större öppna fält och völkl i skogsåkning. Tycker att rockern känns lite stabilare och mer förutsägbar än vad völklskidan är. Rocker har spann medan one är fullrocker så kan vara pga det som gör att dom känns så olika men jag gillar båda två fast till lite olika tillfällen. Rocker 184cm monterad -2.5 One 186cm monterad rekomenderad [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Lättåkt puderskida för djupa dagar
Tillbaka
Topp