Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Lättaste 360 på större hopp (snowboard)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 858033" data-attributes="member: 58560"><p>Jag tyckte bs 3 va lättare ...</p><p></p><p>Det hela handlar ju om vilket håll som är ditt riktiga rotationshåll i kombination med hur du står...</p><p></p><p>Jag som åker goofy och snurrar vänster har ju lättare för Bs3 än Fs3, likaså switch så blir sw fs (cab) lättare än sw bs...</p><p></p><p>dock spräckte jag ena kotan i ryggen förra söndagen när jag skulle prova cab så kanske inte ska lita på mig när det gäller praktiken där, men teoretiskt sett är denna frågan lika dum som alla skidåkare som frågar om det är lättare att snurra vänster/höger :P</p><p></p><p>Sen är det ju helt klart lättare att landa efter att ha spottat landningen ett halvt varv och sen landa istället för att landa blint (iofs kollar man ju på kicken men ändå...)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 858033, member: 58560"] Jag tyckte bs 3 va lättare ... Det hela handlar ju om vilket håll som är ditt riktiga rotationshåll i kombination med hur du står... Jag som åker goofy och snurrar vänster har ju lättare för Bs3 än Fs3, likaså switch så blir sw fs (cab) lättare än sw bs... dock spräckte jag ena kotan i ryggen förra söndagen när jag skulle prova cab så kanske inte ska lita på mig när det gäller praktiken där, men teoretiskt sett är denna frågan lika dum som alla skidåkare som frågar om det är lättare att snurra vänster/höger :P Sen är det ju helt klart lättare att landa efter att ha spottat landningen ett halvt varv och sen landa istället för att landa blint (iofs kollar man ju på kicken men ändå...) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Lättaste 360 på större hopp (snowboard)
Tillbaka
Topp