Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Lättaste DIN18 bindingen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 143929" data-attributes="member: 49358"><p>Själv har jag ett par Rossignol FKS 185 som är ruskigt sköna! Vikten märks knappt av. Iofs så har jag inte så breda referensramar då det här är den enda DIN 18 bindning jag har kört på. Har provat andra bindningar, men dessa har suttit på andra skidor än mina egna så då blir det svårt att avgöra hur tung själva bindningen är. Men iaf så kan jag varmt rekomendera FKS, man känner sig bra trygg i den.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 143929, member: 49358"] Själv har jag ett par Rossignol FKS 185 som är ruskigt sköna! Vikten märks knappt av. Iofs så har jag inte så breda referensramar då det här är den enda DIN 18 bindning jag har kört på. Har provat andra bindningar, men dessa har suttit på andra skidor än mina egna så då blir det svårt att avgöra hur tung själva bindningen är. Men iaf så kan jag varmt rekomendera FKS, man känner sig bra trygg i den. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Lättaste DIN18 bindingen?
Tillbaka
Topp