Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Lavin. Ett för länge sedan bortglömt ord.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="surfinglife" data-source="post: 402622" data-attributes="member: 66680"><p>Många tankar som man borde respektera men som man oftast inte gör. har inte mkt i varken kunskap eller erfarenheter när det väl gäller laviner men det är väl värt att tänka på. Likaså har min pappa manat på en när det gäller att tänka på faran. Har aldrig riktgit varit på sånna platser där det har varit riktiga förhållanden för att en lavin skall kunna gå. Men som du säger har jag tänkt en del på alla de laviner som de sätter igång. Tror dock att de åker på säkra ställen så om det väl skulle gå en lavin så skulle varken personer eller egendom skadas, förutom åkarna själva då vill säga...</p><p></p><p>Mer kunskap om laviner!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="surfinglife, post: 402622, member: 66680"] Många tankar som man borde respektera men som man oftast inte gör. har inte mkt i varken kunskap eller erfarenheter när det väl gäller laviner men det är väl värt att tänka på. Likaså har min pappa manat på en när det gäller att tänka på faran. Har aldrig riktgit varit på sånna platser där det har varit riktiga förhållanden för att en lavin skall kunna gå. Men som du säger har jag tänkt en del på alla de laviner som de sätter igång. Tror dock att de åker på säkra ställen så om det väl skulle gå en lavin så skulle varken personer eller egendom skadas, förutom åkarna själva då vill säga... Mer kunskap om laviner! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Lavin. Ett för länge sedan bortglömt ord.
Tillbaka
Topp