Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Lavin. Ett för länge sedan bortglömt ord.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mohlkert" data-source="post: 402821" data-attributes="member: 74302"><p>Ja men vad beror det på att svenskar har sådan dålig respekt för bergens krafter? Jag kan väll erkänna att 80-talet inte hör till den genaration jag hade tänkt mig. Men om man ser på gatuvåldet har det eskalerat mycket pga av alla hollywood filmer etc. Har inte attityden mot laviner också förändrats sedan alla filmer med timmar och åter timmar med oavbruten puderåkning i de mest livsfarliga miljöer även gjort sitt? Eller är det som dtet alltid har varit?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mohlkert, post: 402821, member: 74302"] Ja men vad beror det på att svenskar har sådan dålig respekt för bergens krafter? Jag kan väll erkänna att 80-talet inte hör till den genaration jag hade tänkt mig. Men om man ser på gatuvåldet har det eskalerat mycket pga av alla hollywood filmer etc. Har inte attityden mot laviner också förändrats sedan alla filmer med timmar och åter timmar med oavbruten puderåkning i de mest livsfarliga miljöer även gjort sitt? Eller är det som dtet alltid har varit? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Lavin. Ett för länge sedan bortglömt ord.
Tillbaka
Topp