Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Lavin i Trysil
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JAndersB" data-source="post: 1254983" data-attributes="member: 122562"><p>Ytterligare ett dåligt inlägg. Inte applicerbara, varifrån får du det? Viss applicerbart i den meningen att jag inte alls håller med och nyligen sagt så och naturligtvis känner mig utpekad. Applicerbart kan betyda mycket olika saker.</p><p></p><p>Att du med denna typ av argumentering är forumvärd är lite symptomatiskt och gör det ännu riktigare att avvika. </p><p></p><p>Kollad just vilka trådar som har mest views. Myrkdalen.... vilken vi startade verkar toppa ganska överlägset. Blir det någon skidåkning toppar en annan kategori... </p><p></p><p>Men som sagt, när denna ytterligare ganska meningslösa diskussion har mynnat ut är jag over and out, som redan sagts.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JAndersB, post: 1254983, member: 122562"] Ytterligare ett dåligt inlägg. Inte applicerbara, varifrån får du det? Viss applicerbart i den meningen att jag inte alls håller med och nyligen sagt så och naturligtvis känner mig utpekad. Applicerbart kan betyda mycket olika saker. Att du med denna typ av argumentering är forumvärd är lite symptomatiskt och gör det ännu riktigare att avvika. Kollad just vilka trådar som har mest views. Myrkdalen.... vilken vi startade verkar toppa ganska överlägset. Blir det någon skidåkning toppar en annan kategori... Men som sagt, när denna ytterligare ganska meningslösa diskussion har mynnat ut är jag over and out, som redan sagts. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Lavin i Trysil
Tillbaka
Topp