Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Lavin i Trysil
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1254988" data-attributes="member: 80520"><p>Okej, såhär ser det ut för mig som tredje part.</p><p></p><p>Ett inlägg skrivs där ståndpunkten "laviner förekommer inte i Skandinavien" framförs ytterst ironiskt - en ståndpunkt som då och då framförs av olika människor i olika skidåkarkretsar och -sammanhang och under lång tid figurerat lite nu och då i freerides forum, kanske mindre så de senaste 5 åren än tidigare (vilket ju är en väldigt positiv utveckling).</p><p></p><p>Du säger själv att du inte håller med om ståndpunkten och måste, i klartext, fråga den som skrev det ursprungliga inlägget om det var riktat mot dig. Det i sig är ju inget fel i, att be om förtydliganden är ingenting konstigt och oftast bra för alla inblandade. Men när du i samma mening passar på att harkla ur dig en uppmaningen "<em>Läs på bättre, som vanligt</em>" till skribenten så ställer jag mig ytterst tveksam till om det är du snarare än förstaskribenten som rimligen kan känna sig påhoppad...</p><p></p><p>Givet, jag har ingen aning om ifall ni har nån slags pågående beef i PM, har hoppat på varandra i nån annan forumtråd för 10 år sen eller råkar vara grannar och bråkar om vems sida av gränsen staketet står på - men håll helst den konflikten där den hör hemma istället då.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1254988, member: 80520"] Okej, såhär ser det ut för mig som tredje part. Ett inlägg skrivs där ståndpunkten "laviner förekommer inte i Skandinavien" framförs ytterst ironiskt - en ståndpunkt som då och då framförs av olika människor i olika skidåkarkretsar och -sammanhang och under lång tid figurerat lite nu och då i freerides forum, kanske mindre så de senaste 5 åren än tidigare (vilket ju är en väldigt positiv utveckling). Du säger själv att du inte håller med om ståndpunkten och måste, i klartext, fråga den som skrev det ursprungliga inlägget om det var riktat mot dig. Det i sig är ju inget fel i, att be om förtydliganden är ingenting konstigt och oftast bra för alla inblandade. Men när du i samma mening passar på att harkla ur dig en uppmaningen "[I]Läs på bättre, som vanligt[/I]" till skribenten så ställer jag mig ytterst tveksam till om det är du snarare än förstaskribenten som rimligen kan känna sig påhoppad... Givet, jag har ingen aning om ifall ni har nån slags pågående beef i PM, har hoppat på varandra i nån annan forumtråd för 10 år sen eller råkar vara grannar och bråkar om vems sida av gränsen staketet står på - men håll helst den konflikten där den hör hemma istället då. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Lavin i Trysil
Tillbaka
Topp