Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Lavin i Trysil
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JAndersB" data-source="post: 1254994" data-attributes="member: 122562"><p>Nu är detta fall inget unikt, backade just ut ur tråden jag nämnde tidigare av orsaker redan nämnda här. Så innerligt trött på svepande och/eller ironiska påstående som ofta dessutom kombineras med lathet (eller annat) med att sätta sig in i tråd och ämne. Påhopp verkar få förekomma ganska godtyckligt, bara att titta igenom trådar från ifjol rörande parkeringsavgifter, toppturande och annat. Då lade du dig inte i.</p><p></p><p>Och ja, det finns mycket tjafs från tidigare som sänker flampunkten.</p><p></p><p>Och vidhåller att det du säger och tycker bara är lök på laxen i stället för att angripa det riktiga problemet så därför har jag inte lust att spendera mer tid än jag redan gör med att tjafsa här på Freerides forum. Allt för mycket experter redan så jag kan säkert undvaras. Riktig Freeride ligger alldeles utanför husbilsdörren här.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JAndersB, post: 1254994, member: 122562"] Nu är detta fall inget unikt, backade just ut ur tråden jag nämnde tidigare av orsaker redan nämnda här. Så innerligt trött på svepande och/eller ironiska påstående som ofta dessutom kombineras med lathet (eller annat) med att sätta sig in i tråd och ämne. Påhopp verkar få förekomma ganska godtyckligt, bara att titta igenom trådar från ifjol rörande parkeringsavgifter, toppturande och annat. Då lade du dig inte i. Och ja, det finns mycket tjafs från tidigare som sänker flampunkten. Och vidhåller att det du säger och tycker bara är lök på laxen i stället för att angripa det riktiga problemet så därför har jag inte lust att spendera mer tid än jag redan gör med att tjafsa här på Freerides forum. Allt för mycket experter redan så jag kan säkert undvaras. Riktig Freeride ligger alldeles utanför husbilsdörren här. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Lavin i Trysil
Tillbaka
Topp