Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Lavin i Trysil
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1255005" data-attributes="member: 80520"><p>Helt okej om du tycker det är fel, men jag kommer fortsätta vädra mina åsikter om saker jag tror bidrar till dålig stämning på forumet, oavsett om jag är moderator eller inte - det gäller oberoende av vilken användare som står för stämningssänkandet <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Att folk reagerar på mina inlägg kan jag tyvärr inte styra över, det är en diskussion du får ta med dem i så fall!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1255005, member: 80520"] Helt okej om du tycker det är fel, men jag kommer fortsätta vädra mina åsikter om saker jag tror bidrar till dålig stämning på forumet, oavsett om jag är moderator eller inte - det gäller oberoende av vilken användare som står för stämningssänkandet :) Att folk reagerar på mina inlägg kan jag tyvärr inte styra över, det är en diskussion du får ta med dem i så fall! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Lavin i Trysil
Tillbaka
Topp