Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Lavinekursus
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="perbac" data-source="post: 248767" data-attributes="member: 40117"><p>Jajjamensan det finns i alla fall steg 1 kurs vid LTU.</p><p>Den ordnas genom studentidrottens Friluftssektion och ges till mer eller mindre självkostnadspris, väldigt prisvärd helt enkelt. Det brukar då vara en lång helg uppe i abisko. Det har länge varit prat om att ordna steg två kurs åxå, problemet har då varit att det då krävs två helger vilket har gjort att dte inte har blivit av, iaf som jag förstått det hela. Men finns det större intresse så skulle jag tro att dom ser till att styra upp en steg två. </p><p></p><p>Det är ju Abisko som håller i själva utbildningen och även om inte Studentidrotten ordnar steg 2 så har ju abisko dom kurserna. Det finns kanske mer info på:</p><p>www.ltu.se eller www.stil.lu</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="perbac, post: 248767, member: 40117"] Jajjamensan det finns i alla fall steg 1 kurs vid LTU. Den ordnas genom studentidrottens Friluftssektion och ges till mer eller mindre självkostnadspris, väldigt prisvärd helt enkelt. Det brukar då vara en lång helg uppe i abisko. Det har länge varit prat om att ordna steg två kurs åxå, problemet har då varit att det då krävs två helger vilket har gjort att dte inte har blivit av, iaf som jag förstått det hela. Men finns det större intresse så skulle jag tro att dom ser till att styra upp en steg två. Det är ju Abisko som håller i själva utbildningen och även om inte Studentidrotten ordnar steg 2 så har ju abisko dom kurserna. Det finns kanske mer info på: www.ltu.se eller www.stil.lu [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Lavinekursus
Tillbaka
Topp