Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Laviner och svensk nyhetsmedia
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 952944" data-attributes="member: 74439"><p>Nej det tycker jag inte att han gör. Laviner får en del uppmärksamhet i svensk media ja, men egentligen krävs det att en svensk dör för att det ska bli någon större artikel. Titta på mediabevakningen av lavinen i Pakistan som gick nyligen, över 130 döda men eftersom ingen var svensk blev det inget stort pådrag.</p><p>Sen så ska man även påpeka att det talas om <em>lavinfara</em> och inte <em>laviner</em> i ville-vesslas inlägg. En betydande skillnad.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 952944, member: 74439"] Nej det tycker jag inte att han gör. Laviner får en del uppmärksamhet i svensk media ja, men egentligen krävs det att en svensk dör för att det ska bli någon större artikel. Titta på mediabevakningen av lavinen i Pakistan som gick nyligen, över 130 döda men eftersom ingen var svensk blev det inget stort pådrag. Sen så ska man även påpeka att det talas om [i]lavinfara[/i] och inte [i]laviner[/i] i ville-vesslas inlägg. En betydande skillnad. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Laviner och svensk nyhetsmedia
Tillbaka
Topp