Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Lavinolycka i Österrike
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JAndersB" data-source="post: 1253658" data-attributes="member: 122562"><p>En del undrar kanske hur hela denna mediakarusell hände.</p><p></p><p>Jag lade ut om olyckan på facebook. Efter några Ardbeg och På Spåret på tv gick vi och lade oss. Då får jag en messenger fråga från en reporter på Aftonbladet. Han ville intervjua. Sen ringde alla media samtidigt som telefonen inte funkade båda vägarna så via sms fick jag styra om till messenger eller whatsapp.</p><p></p><p>Sedan ringer aftonbladet igen och vill ha en videointervju. Så jag upp, på med kläder och gör den live vid 2230 tiden. Sedan ringer fler.</p><p></p><p>Nästa morgon är vi uppe tidigt som tur är. Först ringer en tv4 reporter som flygit ner, hyrt bil och stod i Spiss och undrade var resten av världen var. Medans jag halvt påklädd står utanför husbilen och guidar fram honom via Whatsapp ringer Aftonbladet igen på messenger och vill intervjua mer.</p><p></p><p>Sedan uppe i systemet fortsätter karusellen men nu med dålig datatäckning också. Till sist gör vi en 30 min lång intervju med Rapport utanför bergsrestaurangen, på deras wifi. Blev inte många sekunder sedan i Rapport.</p><p></p><p>Och på kvällen försökte jag guida expressens reporter på väg i bil från Bulgarien. De tror det finns en bar alla offpistare hänger på och har ingen aning om områdenas storhet. Hon fick ytterligare lite bilder i morse.</p><p></p><p>Pust.....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JAndersB, post: 1253658, member: 122562"] En del undrar kanske hur hela denna mediakarusell hände. Jag lade ut om olyckan på facebook. Efter några Ardbeg och På Spåret på tv gick vi och lade oss. Då får jag en messenger fråga från en reporter på Aftonbladet. Han ville intervjua. Sen ringde alla media samtidigt som telefonen inte funkade båda vägarna så via sms fick jag styra om till messenger eller whatsapp. Sedan ringer aftonbladet igen och vill ha en videointervju. Så jag upp, på med kläder och gör den live vid 2230 tiden. Sedan ringer fler. Nästa morgon är vi uppe tidigt som tur är. Först ringer en tv4 reporter som flygit ner, hyrt bil och stod i Spiss och undrade var resten av världen var. Medans jag halvt påklädd står utanför husbilen och guidar fram honom via Whatsapp ringer Aftonbladet igen på messenger och vill intervjua mer. Sedan uppe i systemet fortsätter karusellen men nu med dålig datatäckning också. Till sist gör vi en 30 min lång intervju med Rapport utanför bergsrestaurangen, på deras wifi. Blev inte många sekunder sedan i Rapport. Och på kvällen försökte jag guida expressens reporter på väg i bil från Bulgarien. De tror det finns en bar alla offpistare hänger på och har ingen aning om områdenas storhet. Hon fick ytterligare lite bilder i morse. Pust..... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Lavinolycka i Österrike
Tillbaka
Topp