Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Lavinolycka i Österrike
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JAndersB" data-source="post: 1253742" data-attributes="member: 122562"><p>Som man beskriver andra känner man sig själv kanske.</p><p></p><p>Med förhoppning att slippa denna evighetsrunda från någon som verkligen verkar bidra, efter att ha spenderat senaste 48 timmarna med denna lavinolycka och försökt dämpa massmedias off pist är farligt-hysteri, konstaterar jag återigen att JAG, men inte alla andra boomers, tycker det är mer sannolikt att någon med konton på freeride, med lavinryggsäckar och topptursutrustning, med lavinsändare och inhyrd guide, sannolikt är något mer insatta och riskmedvetna om faror med offpist än den totalt okända familjen wolfgang med onkel och oma, vilka kör off pist helt utan kunskap och utrustning, hej vilt i systemet.</p><p></p><p>Andra här på freeride verkar tycka annorlunda.</p><p></p><p>Klart slut?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JAndersB, post: 1253742, member: 122562"] Som man beskriver andra känner man sig själv kanske. Med förhoppning att slippa denna evighetsrunda från någon som verkligen verkar bidra, efter att ha spenderat senaste 48 timmarna med denna lavinolycka och försökt dämpa massmedias off pist är farligt-hysteri, konstaterar jag återigen att JAG, men inte alla andra boomers, tycker det är mer sannolikt att någon med konton på freeride, med lavinryggsäckar och topptursutrustning, med lavinsändare och inhyrd guide, sannolikt är något mer insatta och riskmedvetna om faror med offpist än den totalt okända familjen wolfgang med onkel och oma, vilka kör off pist helt utan kunskap och utrustning, hej vilt i systemet. Andra här på freeride verkar tycka annorlunda. Klart slut? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Lavinolycka i Österrike
Tillbaka
Topp