Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Lavinprognoser för svenska fjällen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Iller" data-source="post: 866008" data-attributes="member: 29149"><p>Jag tycker att det egentligen räcker med att man gör nya uppdateringar när det behövs, vissa veckor kan det faktiskt stå samma sak hela veckan (eller månader i cham vad jag har hört...). Vad jag menar är dock att man inte bör skriva ut en giltighetstid som överstiger max 1 dygn eftersom det kan göra att vissa åkare inte kollar varje dag eller förstår hur farlig en väderomställning är. Denna typ av beteende har jag sett exempel på nu för någon vecka sedan i alperna (samma tillfälle som jag beskrev ovan så det var inte ofarligt). Då tror jag att det är bättre att låta texten kvarstå och endast "byta datum" en gång om dagen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iller, post: 866008, member: 29149"] Jag tycker att det egentligen räcker med att man gör nya uppdateringar när det behövs, vissa veckor kan det faktiskt stå samma sak hela veckan (eller månader i cham vad jag har hört...). Vad jag menar är dock att man inte bör skriva ut en giltighetstid som överstiger max 1 dygn eftersom det kan göra att vissa åkare inte kollar varje dag eller förstår hur farlig en väderomställning är. Denna typ av beteende har jag sett exempel på nu för någon vecka sedan i alperna (samma tillfälle som jag beskrev ovan så det var inte ofarligt). Då tror jag att det är bättre att låta texten kvarstå och endast "byta datum" en gång om dagen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Lavinprognoser för svenska fjällen
Tillbaka
Topp